Volvo mbajti një vrull të fortë shitje në nëntë muajt e parë të vitit, me vëllime globale me rritje prej 7.4 përqind, krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit të kaluar. Kompania shiti gjithsej 507.704 vetura gjatë kësaj periudhe.
Evropa, Kina dhe SH.B.A. raportuan të gjithë një rritje të qëndrueshme të shitjeve në periudhën Janar - Shtator, me Volvo vazhdimisht duke u rritur më shpejt se industria, duke fituar kështu pjesën e tregut në këto rajone.
Në Shtator, Volvo shiti 64.536 vetura, 6.5 përqind, krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit të kaluar.
Performanca e parë nëntë mujore u mbështet nga kërkesa e vazhdueshme e fortë për gamën SUV për fitimin e çmimeve Volvo Cars të udhëhequr nga XC60, e ndjekur nga XC40 dhe XC90. Modelet e fundit të kompanisë si pasuria V60, V60 Cross Country dhe sedani S60 i bërë nga SH.B.A. gjithashtu kontribuan në rritjen e vëllimeve.
Shitjet e kompanisë në Europë arritën në 247.610 vetura në periudhën Janar - Shtator, me 6 përqind krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit të kaluar. Rritja në rajon u drejtua nga performanca në Mbretërinë e Bashkuar, me 19.3 përqind, krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit të kaluar. Shitjet gjermane u rritën 24.8 përqind në nëntë muajt e parë, në krahasim me të njëjtën periudhë të vitit të kaluar me ofertën e pajtimit të kompanisë, Care nga Volvo, tani duke trenduar rreth 6 përqind të vëllimit të përgjithshëm të tregut.
Në SH.B.A., Volvo vazhdoi të përkulë trendin e industrisë, duke postuar një rritje të qëndrueshme të shitjeve në nëntë muajt e parë. Gjatë kësaj periudhe, shitjet në SHBA Volvo u rritën 4.7 përqind në 77.432 vetura, krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit të kaluar. Modelet më të shitura për kompaninë në rajon ishin SUV XC90 dhe XC60.
Shitjet e Volvo në Kinë arritën në 109.512 vetura në nëntë muajt e parë, me 13.8 përqind, krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit të kaluar. Performanca e qëndrueshme në rajon ishte për shkak të kërkesës së vazhdueshme të fortë për modelet XC60 të prodhuara në vend dhe S90.
Një ndarje e detajuar e shitjeve rajonale është dhënë më poshtë:
Shtator |
Janar-Shtator |
|||||
2018 |
2019 |
Change |
2018 |
2019 |
Ndryshimi |
|
Europe |
29,922 |
31,055 |
3.8% |
233,680 |
247,610 |
6% |
China |
13,205 |
14,920 |
13% |
96,192 |
109,512 |
13.8% |
US |
8,715 |
9,323 |
7% |
73,929 |
77,432 |
4.7% |
Other |
8,780 |
9,238 |
5.2% |
68,752 |
73,150 |
6.4 |
Total |
60,622 |
64,536 |
6.5% |
472,553 |
507,704 |
7.4% |
Në nivel global, XC60 vazhdoi të jetë modeli më i lartë i shitjes për kompaninë në periudhën Janar-Shtator, duke pakicuar 145.629 makina (2018: 134.975 njësi), e ndjekur nga XC40 në 95.475 vetura (2018: 48.543 njësi) dhe XC90 me shitje të 71.830 vetura (2018: 70,329 njësi).